سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/9/16
6:20 ع

دلم می خواهد بهت بگم ، این رسم عاشقی نبود
هق هق آخر صدات ، برای قلب من نبود
دلم می خواد بهت بگم ، این روزا بی قرارتم
حتی اگه می بینی تو ، اینجوری سرد و ساکتم
دلم می خواد بهت بگم ، چرا صدام نمی کنی
مثل گذشته های دور حتی نگام نمی کنی
دلم می خواد بهت بگم نبض نفسهای منی
حتی اگه نبینمت ، همیشه رویای منی
دلم می خواد بهت بگم ، از این زمونه خسته ام
درای قلبمو واسه همه ، به جز تو بسته ام
دلم می خواد بهت بگم ؛ دیگه ترانه ندارم
اگه تو از پیشم بری بدون تو کم می یارم
دلم می خواد بهت بگم نرو ، ترو خدا بمون
این همه بی قراری رو از توی چشم بخون
دلم می خواد بهت بگم ، آره واسه چشات کمم
خودت که بهتر می دونی ، شریک درد و ماتمم
دلم می خواد بهت بگم کنار لحظه هام بمون
این همه اشک و حسرت رو ، از روی دلتنگی بدون
دلم می خواد بهت بگم ، اگه تو تنهام بذاری
باید برای قبر من گلای مریم بیاری



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ